امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

وزیر راه: افزایش قیمت بلیت و فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما از ابتدای آبان

  • کد خبر: ۴۶۰۶۳
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
  • ۱
وزیر راه: افزایش قیمت بلیت و فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما از ابتدای آبان
وزیر راه و شهرسازی: با هماهنگی وزارت بهداشت نشستن یک در میان در هواپیماها الزامی می‌شود. طبیعی است که این مساله روی هزینه بلیت تاثیر خواهد گذاشت که این اجباری است و راهی غیر از این نداریم.

به گزارش شهرآرانیوز،  وزیر راه و شهرسازی  در حاشیه همایش سراسری مدیران سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به سوالی درخصوص طرح آزمایشی یک در میان نشستن مسافران هوایی از ابتدای آبان ماه امسال و اینکه آیا این طرح اجرایی خواهد شد، اظهار داشت: در بازدیدی که دکتر زالی به عنوان رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان تهران از فرودگاه مهرآباد، شرکت‌ها، هواپیماها و سیستم‌های هندلینگ داشتند، در گزارشی که داشتند از عملیات انجام گرفته بسیار راضی بودند.

 

وی افزود: درخصوص این طرح تعدادی از شرکت‌ها از ۱۰ روز پیش شروع به پذیرش مسافر در هواپیماها به صورت یک در میان کردند تا در ادامه هرچه به اول آبان‌ماه نزدیک‌تر می‌شویم بقیه شرکت‌ها نیز این فاصله را رعایت کنند. در تفاهمی که از لحاظ پروتکلی با وزارت بهداشت و کمیته بهداشتی انجام گرفت، چون هواپیما هر سه دقیقه یک‌بار هوای داخل آن تخلیه می‌شود نگرانی از بابت ماندگاری یک هوای آلوده وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: حتی ایکائو هم در سندی که منتشر کرد این مساله را الزام نکرد اما این موضوع یعنی رعایت فاصله در سفرهای هوایی به لحاظ روانی و به خاطر این‌که یک مطالبه اجتماعی بود. به همین خاطر تصمیم گرفته شد با هماهنگی وزارت بهداشت نشستن یک در میان در هواپیماها الزامی شود. طبیعی است که این مساله روی هزینه بلیت تاثیر خواهد گذاشت که این اجباری است و راهی غیر از این نداریم.

 

این مقام مسئول در ادامه گفت: به همین خاطر برخی از شرکت‌ها این کار را شروع و در ادامه به بقیه هم تسری داده می‌شود. دلیل تاخیر هم این بود که یکسری شرکت‌ها بلیت پیش‌فروش کرده بودند که قرار شد به تدریج و حداکثر اول آبان این فاصله‌گذاری رعایت شود و بعد از زمان اعلام شده هیچ شرکتی مجاز نیست بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد ظرفیت هواپیماهای خود مسافر پذیرش کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
اینا میگند ۸۰درصد که شما با ۴۰درصد موافقت کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->