سرنوشت لایحه فرونشست زمین در مجلس به کجا رسید؟ دستور اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه فوری در برابر «حشره سنک» در مشهد حریق کنتور برق در خیابان بابانظر (۳ شهریور ۱۴۰۳) مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳) پیام وزیر جدید آموزش و پرورش درباره دغدغه‌های معیشتی فرهنگیان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای روز اربعین در مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) ستاد مرکزی اربعین: زائران روز اربعین به کشور برنگردند قرار گرفتن در معرض نور مصنوعی در شب به سلامتی شما آسیب می‌رساند هواشناسی: دمای ۴۸ درجه‌ای در شهر‌های زیارتی عراق به ثبت رسید ویدئو | لحظه دیده شدن پلنگ ایرانی در پناهگاه حیات وحش حیدری نیشابور (۳ شهریور ۱۴۰۳) دومین مورد آبله میمونی جهش‌یافته در خارج از آفریقا تایید شد سردار رادان: ۲.۵ میلیون زائر تاکنون از عراق بازگشته‌اند (سوم شهریور ۱۴۰۳) سازمان اورژانس کشور: روند کاهشی موارد غرق‌‍شدگی در استان‌های خراسان تغییر در نرخ اضافه‌کار پرستاران و استخدام نیرو‌های جدید (سوم شهریور ۱۴۰۳) راه‌های موثر برای مبارزه با حشره «سِنَک» ستاد اربعین هلال احمر:۲۵۳ زائر مصدوم و جان‌باخته به داخل کشور انتقال یافتند تصادف شدید موتورسیکلت و خودرو در بلوار شریعتی مشهد + جزئیات (۳ شهریور ۱۴۰۳) تحویل وزارت میراث فرهنگی به صالحی امیری با حضور عزت الله ضرغامی دستگیری ۵ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + فیلم دبیر انجمن علمی داروسازان ایران: به دلیل اعمال تحریم‌ها، با کمبود دارو‌ مواجه هستیم پلیس هرمزگان از کشف هروئین در چند بسته‌ شیرخشک‌‌‌ خبر داد ویدئو | لحظه انفجار خودروی سواری پس از تصادف با تریلی در محور ایلام-مهران (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر راه: افزایش قیمت بلیت و فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما از ابتدای آبان

  • کد خبر: ۴۶۰۶۳
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
  • ۱
وزیر راه: افزایش قیمت بلیت و فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما از ابتدای آبان
وزیر راه و شهرسازی: با هماهنگی وزارت بهداشت نشستن یک در میان در هواپیماها الزامی می‌شود. طبیعی است که این مساله روی هزینه بلیت تاثیر خواهد گذاشت که این اجباری است و راهی غیر از این نداریم.

به گزارش شهرآرانیوز،  وزیر راه و شهرسازی  در حاشیه همایش سراسری مدیران سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به سوالی درخصوص طرح آزمایشی یک در میان نشستن مسافران هوایی از ابتدای آبان ماه امسال و اینکه آیا این طرح اجرایی خواهد شد، اظهار داشت: در بازدیدی که دکتر زالی به عنوان رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان تهران از فرودگاه مهرآباد، شرکت‌ها، هواپیماها و سیستم‌های هندلینگ داشتند، در گزارشی که داشتند از عملیات انجام گرفته بسیار راضی بودند.

 

وی افزود: درخصوص این طرح تعدادی از شرکت‌ها از ۱۰ روز پیش شروع به پذیرش مسافر در هواپیماها به صورت یک در میان کردند تا در ادامه هرچه به اول آبان‌ماه نزدیک‌تر می‌شویم بقیه شرکت‌ها نیز این فاصله را رعایت کنند. در تفاهمی که از لحاظ پروتکلی با وزارت بهداشت و کمیته بهداشتی انجام گرفت، چون هواپیما هر سه دقیقه یک‌بار هوای داخل آن تخلیه می‌شود نگرانی از بابت ماندگاری یک هوای آلوده وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: حتی ایکائو هم در سندی که منتشر کرد این مساله را الزام نکرد اما این موضوع یعنی رعایت فاصله در سفرهای هوایی به لحاظ روانی و به خاطر این‌که یک مطالبه اجتماعی بود. به همین خاطر تصمیم گرفته شد با هماهنگی وزارت بهداشت نشستن یک در میان در هواپیماها الزامی شود. طبیعی است که این مساله روی هزینه بلیت تاثیر خواهد گذاشت که این اجباری است و راهی غیر از این نداریم.

 

این مقام مسئول در ادامه گفت: به همین خاطر برخی از شرکت‌ها این کار را شروع و در ادامه به بقیه هم تسری داده می‌شود. دلیل تاخیر هم این بود که یکسری شرکت‌ها بلیت پیش‌فروش کرده بودند که قرار شد به تدریج و حداکثر اول آبان این فاصله‌گذاری رعایت شود و بعد از زمان اعلام شده هیچ شرکتی مجاز نیست بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد ظرفیت هواپیماهای خود مسافر پذیرش کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
اینا میگند ۸۰درصد که شما با ۴۰درصد موافقت کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->